-la sura 12 inteligenta 25hh (si critica daca se poate)..
-la ninja 12 flexibilitate 25 hh la fel..si viteza farmec ar fi bine in cazul ninja arc
-la saman 12 inteligenta 25hh la fel..
-la razboinic 12 tarie 25hh la fel..* pe lama semi-om de preferat 12 tarie 10 critica/patrunzatoare
hh=tare impotriva semi-oamenilor
Iar la arme care nu sunt de 80..pentru pvp 12 (tarie,int,flex depinde de rasa) tare impotriva semi-oamenilor (de preferat 10%) si critica
si 6/7 depinde cel mai bine e 10 % contra caracter cu aparare 5% (ori 10% cu 10%)..nici critica nu strica din 6/7 sau flexibilitate,inteligenta,tarie dar si aici e cu "schema" ca daca iti intra pe arma de saman 6/7 tarie ..nu ajuta la nimic
O arma perfecta ar arata in felul urmator(cele epice ma refer in caz ca arma are 7 bonusuri):
25% semiom
Bonusul de baza al clasei care o ai(12 INT,STR,DEX)
10% critic
10% patrundere
8% otravire
+6/7:10% vs o anumita clasa
5% rezistenta la o anumita clasa!
E foarte greu insa sa ajungi sa ai o astfel de arma!Cel mai util e sa ai 25hh,12INT/DEX/STR si 10% critic